فرش کاشان

خرید فرش کاشان از کاشان کارپت

خرید فرش کاشان از کاشان کارپت

فرش کاشان

معرفی بهترین شرکت های فرش ایران در کاشان کارپت، بهترین تولید کنندگان فرش 500 شانه، فرش 700 شانه، فرش 1200 شانه، فرش 1500 شانه و انواع فرش های مدرن و سنتی و غیره صادراتی کاشان

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دکوراسیون داخلی در زندگی روزمره بسیار مهم است و می‌تواند بهبود‌های قابل توجهی در کیفیت زندگی و رضایتمندی ما ایجاد کند. از طریق ایجاد محیط‌های آرامش‌بخش، خلاقانه و عملکردی، دکوراسیون داخلی می‌تواند به ما کمک کند تا زندگی روزمره خود را با انرژی و شادابی تجربه کنیم.

سبک دکوراسیون

در واقعیت، هیچ سبک “درستی” از دکوراسیون برای همه وجود ندارد: بهترین سبک دکوراسیون داخلی برای تزئین خانه شما، همان سبک شخصی شما است که می‌توانید از ترکیبی از رویکردهای مختلف ایجاد کنید. با این حال، برای انجام این کار، باید تفاوت و ویژگی های رایج ترین سبک ها را بدانید. اما قبل از هرچیز به این مهم بپردازیم که دکوراسیون داخلی به چه معنایی است!

دکوراسیون خانه با رنگ سبز لجنی

دکوراسیون داخلی چیست؟

هنر چیدمان و تزئین محیط داخلی که شامل تمام عناصر قابل لمس و دید مانند پوشش دیوار، کفپوش، مبلمان، اکسسوری ها و رنگ ها که در واقع سازنده دکور محل زندگی ما هستند در فرهنگ عامیانه ما، دکوراسیون داخلی نامیده می‌شود. دکوراسیون برگرفته از واژه فرانسوی است و در فرهنگ لغت های ایرانی به معناهای هنر تزئین صحنه، چیدمان داخلی، تزئین محل زندگی و بهترین معنی که از فرهنگ عمید می‌توان متناسب با هنر و دانش معماری عنوان کرد به معنای تزئینات داخلی ساختمان است.

عکس از دکوراسیون داخلی یک خانه

لازم به ذکر است که به شکل عامیانه واژه دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی برابری می‌کند که این در عمل دو فعل مجزا و البته متفاوت هستند که مختصری به آن خواهیم پرداخت

طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی چه تفاوتی با هم دارند؟

طراحی دکوراسیون و طراحی داخلی دو واژه کاملا متفاوت هستند و اینکه در گویش عامیانه به یک فعل اشاره می‌کنند اشتباه است. در توضیح معنای دکوراسیون به این پرداختیم که واژه دکوراسیون به چیدمان داخلی خانه یا محل کار و هر محیطی که شامل لوازم زندگی و مبلمان می‌باشد مرتبط است در صورتی که طراحی داخلی به عناصر مرتبطی مانند شکل محیط، ترتیب دیوارها، سایز و اندازه اتاق ها و در نهایت به اصولی که به معماری مرتبط است معنا می‌دهد.

تفاوت طراحی با دکوراسیون داخلی

دکوراتور و طراح داخلی کیست؟

به شخصی که در چیدمان داخلی فعالیت دارد دکوراتور و به شخصی که طراحی داخلی را انجام می‌دهد طراح داخلی می‌گویند و یک طراح داخلی می‌تواند دکوراسیون داخلی را نیز با برنامه های طراحی انجام دهد ولی شخص دکوراتور فقط در زمینه چیدمان اجازه فعالیت دارد.

نکته: طراحی داخلی که ممکن است در آن ساختار محیط مورد بازیابی و تغییرات اساسی شود، نیاز است که توسط فردی انجام شود که تحصیلات مرتبط با سازه مانند رشته های تحصیلی معماری و عمران داشته باشد و لزوما اشخاصی که به عنوان دکوراتور فعالیت می‌نمایند نمی‎توانند تغییراتی که مربوط به ساختار ساختمان است انجام دهند.

با این تعاریف، در زمانی که می‌خواهید آپارتمان خود را بازسازی کنید، در صورت نیاز به تغییرات ساختاری از جمله برداشتن یک دیوار، ستون و یا هر آیتمی که معماری سازه را از شکل اولیه خود خارج می‌کند نیاز به حضور یک معمار است تا طراح!

انواع سبک دکوراسیون

 

 

  • فرش کاشان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی