فرش کاشان

خرید فرش کاشان از کاشان کارپت

خرید فرش کاشان از کاشان کارپت

فرش کاشان

معرفی بهترین شرکت های فرش ایران در کاشان کارپت، بهترین تولید کنندگان فرش 500 شانه، فرش 700 شانه، فرش 1200 شانه، فرش 1500 شانه و انواع فرش های مدرن و سنتی و غیره صادراتی کاشان

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۴ مدل فرش مدرن و پر طرفدار

شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱ ب.ظ

در انتخاب فرش مناسب باید دقت زیادی به خرج داد زیرا فرش در دکوراسیون منزل بسیار نقش مهمی را ایفا میکند. فرش باید متناسب با دکوراسیون  انتخاب شود و همچنین با رنگ های دیگر وسایل منزل همخوانی داشته باشد.

در ادامه با 4 مدل فرش پرطرفدار که مناسب برای دکوراسیون مدرن هستند آشنا میشوید.

۱- فرش مراکشی

فرش های مراکشی با رنگ های شاد و طرح های الهام گرفته از فرهنگ و سنت مراکش، یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین مدل فرش ها است. این مدل فرش با سبک های دکوراسیون مدرن، بوهمین و معاصر بسیار همخوانی دارد.

فرش مدرن طوسی ابی | قیمت فرش مدرن طوسی ابی

۲- فرش وینتج 

فرش وینتج یا کهنه نما، که در طرح های زیبا و با رنگ های متنوع تولید میشود امروزه طرفداران خاص خودش را دارد. این مدل فرش را به راحتی میتوان با سبک دکوراسیون مدرن تلفیق کرد.

فرش مدرن کرم‌ طوسی مدل زینو – Hajari Carpets

۳- فرش شگی

فرش شگی یا پرز بلند یکی از زیرشاخه های فرش های مدرن است که طرفداران خاص خودش را دارد. بافت خاص این فرش باعث شده که انتخاب مناسبی برای اتاق خواب باشد.

فرش مدرن 6432 طوسی - فرش مدرن فانتزی

۴- فرش شنل

فرش شنل یا بلژیکی در دسته فرش های مدرن قرار میگیرد که ظاهر متفاوتی نسبت به فرش های دیگر دارد. فرش شنل دارای نقوش برجسته است و از طرح های ساده با رنگ های براق و چشم نواز در آن استفاده میشود.

مشخصات، قیمت و خرید فرش مدرن ماشینی 1200 شانه کد FB-541

 

 

  • فرش کاشان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی