فرش کاشان

خرید فرش کاشان از کاشان کارپت

خرید فرش کاشان از کاشان کارپت

فرش کاشان

معرفی بهترین شرکت های فرش ایران در کاشان کارپت، بهترین تولید کنندگان فرش 500 شانه، فرش 700 شانه، فرش 1200 شانه، فرش 1500 شانه و انواع فرش های مدرن و سنتی و غیره صادراتی کاشان

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

راهنمای انتخاب کفپوش

پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۰۷:۴۱ ق.ظ

انتخاب کفپوش که یکی از اصلی ترین اجزای دکوراسیون داخلی می باشد، باید با دقت انجام بگیرد. امروزه در بازار می توانید کفپوش های مختلف را یافت کنید که از متریال های مختلفی مانند چوب، پلاستیک، سنگ و … باشند. در هنگام خرید باید به این نکته توجه داشته باشید که این محصولات را می توانند به صورت کلی جلوه واحد شما را تغییر دهند پس بهتر است تا راهنمای انتخاب بهترین کفپوش را تا انتها مطالعه کنید.

کفپوش ها در مدل های مختلف در بازار وجود دارند که هر یک از آنها دارای کاربرد ها و مزایا و معایب خاص خود هستند. حتی فرش و موکت نیز نوعی کفپوش به شمار می آیند که می توانید آنها را در بسیاری از واحد ها مشاهده کنید. بعد از این محصولات می توان گفت کفپوش های چوبی از پرطرفدار ترین نوع به شمار می روند که امروزه این دسته نیز خود دارای محصولات مختلفی مانند پارکت لمینت ها و پارکت های چوبی می باشد.

نحوه انتخاب کفپوش مناسب 

سنگ، سرامیک و کاشی نیز دسته ای دیگر هستند که بسیاری از واحد ها با استفاده از آنها پوشیده شده است. این محصولات جلوه زیبایی را برای واحد به وجود می آورند و می توان گفت طول عمر بسیار بالایی را دارند. در آخر نیز کفپوش های PVC قرار دارند که به راحتی می توان انواع آنها را در بسیاری از فروشگاه ها یافت و همچنین این محصولات از قیمت مناسبی برخوردار هستند و طول عمر بالایی نیز دارند.

 

نحوه انتخاب کفپوش مناسب مکان شما

همانطور که پیشتر نیز  بررسی  کردیم کفپوش ها دارای انواع مختلفی می باشند که هر یک دارای مزایا و معایب خاصی هستند. در صورتی که با انواع کفپوش های پر مصرف آشنایی ندارید بهتر است تا مقاله مزایا و معایب کفپوش ها را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را نسبت به نیاز خود داشته باشید. با اینکه اوناع مختلفی از کفپوش ها در بازار وجود دارد اما از پرمصرف ترین کفپوش های بازار می توان به پارکت لمینت ها و کفپوش های پی وی سی اشاره کرد که سهم عمده بازار را به خود اختصاص داده اند.

خرید کفپوش مناسب برای واحد مسکونی

دلیل استفاده از این دو محصول را می توان قیمت مناسب در عین حال کیفیت و کارایی بسیاری بالایی انها ذکر کرد که باعث شده این محصولات انتخاب بسیار مناسب برای دکور کردن واحد ها به سبک های مختلفی باشد.

کفپوش مناسب مکان های پر رفت و آمد

از مهم ترین مواردی که باید در خرید کفپوش ها دقت کنید میزان رفت و آمد افراد در محیطی است که قرار است نصب را انجام دهید. اصولا باید در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مانند انواع سالن ها واحد های تجاری اداری و مدارس و بیمارسنان ها از کف هایی استفاده کرد که تعداد لایه های زیادی دارند و در برابر انواع ضربه ها و اشیا نوک تیز و….مقاومت بسیار بیشتری دارند.

از این رو برای این گونه مکان ها یا کفپوش های سنگی ( سرامیک و… ) را انتخاب می کنند که مقاومت بالایی دارند ( به خصوص در برابر خط و خش ) یا از پارکت لمینت های کلاس سایش AC5 که قادر به تحمل این چنین شرایطی هستند. اگرچه در سال های اخیر نصب کفپوش های پی وی سی ضخیم نیز در این مکان ها رونق پیدا کرده است چرا که هم قیمت مناسبی دارند و هم از تنوع طرح بالایی برخوردارند.

خرید کفپوش های مدرن

بهترین کفپوش برای دکور کردن واحد به سبک مدرن

یکی از مواردی که در انتخاب کفپوش باید به آن دقت کنید سبک دکوراسیون شما می باشد. البته امروزه بیشتر افراد ترجیح خود را به سمت واحد های مدرن میبرند. انتخاب بهترین کفپوش برای دکور کردن یک واحد به سبک مدرن کار سختی نمی باشد و می توان با استفاده از لمینت ها این کار را به راحتی انجام دهید.

این کفپوش ها به علت داشتن طرح و مدل های متنوع بسیار انتخاب جذابی می باشند و التبه در صورتی که می خواهید هزینه کمتری را انجام دهید، کفپوش های پی وی سی گزینه مناسب تری برای شما می باشند. به یاد داشته باشید که در هنگام انتخاب باید به موادی مانند قیمت، طول عمر، کیفیت، ظاهر زیبا نیز توجه داشته باشید که در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم.

انتخاب بهترین کفپوش مناسب دکوراسیون شما

یکی از شاخص های اصلی در انتخاب کفپوش ها ظاهر آنها می باشد که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. همانطور که میدانید این محصولات یک بخش از دکوراسین به شمار می روند به همین دلیل داشتن ظاهر مناسب برای آنها واجب می باشد. استفاده از کفپوش های طرح چوب می تواند یک انتخاب  بسیار مناسب برای دکوراسیون داخلی شما باشد. ای ن طرح های چوب را می توانید در پارکت، پارکت لمینت و کفپوش های PVC یافت کنید.

انتخاب بهترین کفپوش از نظر ظاهری

البته در صورتی که می خواهید یک دکوراسیون ساده یا مینیمالیستی را داشته باشید بهتر است از محصولاتی با طرح های ساده نیز استفاده کنید که در میان محصولات پلاستیکی یا کفپوش ها وینیل می توانید آنها را یافت کنید.

انتخاب کفپوش با عمر بالا

یکی از مواردی که به صورت مستقیم بر روی هزینه های شما تاثیر می گذارد طول عمر کفپوش می باشد که باید این مورد را نیز هنگام خرید در نظر بگیرید. برخی از کفپوش ها مانند پارکت ها به علت تولید شدن از چوب طبیعی نیاز به رسیدگی زیادی دارند و در صورتی که به صورت دوره ای این رسیدگی صورت نگیرد احتمالا طول عمر بالایی را نخواهند داشت. در میان محصولات با رسیدگی کمتر می توان به موکت، لمینت و کفپوش وینیل اشاره کنیم.

اما در صورتی که بخواهیم دسته بندی را کوچکتر کنید می توان گت باز هم کفپوش های وینیل بهترین انتخاب هستند زیرا به راحتی با استفاده از آب و مواد شوینده می توانید نظافت آنها را انجام دهید و همچنین به طور معمول به علت تولید شدن این محصولات از پلاستیک طول عمر بالایی را دارند.

انتخاب کفپوش قیمت مناسب

یکی از دیگر مواردی که نیاز به توجه دارد قیمت کفپوش ها می باشد. این عامل به صورت مستقیم بر روی هزینه های شما تاثیر دارد و همینطور که میدانید کف یک واحد معمولا دارای متراژ بالایی است و همین علت نیز باعث می شود که حتی اختلاف قیمت های نه چندان زیاد هزینه ها را بالا و یا پایین ببرد.

ببرسی و انتخاب بهترین کفپوش

قیمت پارکت ها از لمینت ها بالاتر است و لمینت ها نیز از محصولات سنگی قیمت بیشتری دارند. همچنین محصولات سنگی قیمت های تقریبا برابر با کفپوش پی وی سی دارند و همین دلیل نیز باعث شده تا بسیاری از افراد برای خرید کفپوش وینیل را انتخاب کنند. در نهایت می توان گفت انتخاب بهترین کفپوش از نظر قیمت مناسب می توان محصولات PVC باشند. اگرچه اگر علاقه به خرید پارکت لمینت دارید می توانید کلاس سایش AC3 را انتخاب کنید اما باید حتما به میزان رفت و آمد محیط دقت کنید در غیر این صورت عمر کفپوشتان بسیار کم می شود.

  • فرش کاشان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی