فرش کاشان

خرید فرش کاشان از کاشان کارپت

خرید فرش کاشان از کاشان کارپت

فرش کاشان

معرفی بهترین شرکت های فرش ایران در کاشان کارپت، بهترین تولید کنندگان فرش 500 شانه، فرش 700 شانه، فرش 1200 شانه، فرش 1500 شانه و انواع فرش های مدرن و سنتی و غیره صادراتی کاشان

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بهترین فرش برای والدین تازه وارد چیست؟

شنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۱ ب.ظ

آماده سازی برای آوردن نوزاد جدید به خانه شما معمولاً با آماده کردن اتاق کودک شروع می شود، فرآیندی که شامل انتخاب مبلمان، انتخاب ملافه و رنگ آمیزی اتاق می شود. اما در مورد کف چیست؟ آیا فرش قدیمی به اندازه کافی برای یک نوزاد تمیز است، به خصوص زمانی که می دانید محصول جدید شما می خواهد طعم همه چیز را بچشد؟ از سوی دیگر، آیا نصب یک فرش تمیز و جدید هوا را با ترکیبات آلی فرار (VOCs) مانند تولوئن و بنزن که می تواند سلامت کودک شما را به خطر بیندازد آلوده می کند؟

What is the best carpet for a baby's room?

علیرغم تعصب عمومی نسبت به کفپوش‌های چوبی به عنوان تمیزترین، سبزترین و شیک‌ترین پوشش کف، موکت دیوار به دیوار سطحی راحت و بدون لغزش را فراهم می‌کند که برای نوزادان، کودکان و حتی افراد مسن که همگی مستعد تصادفات بیشتری هستند، ایمن‌تر است. . به علاوه، توانایی فرش در جذب صدا می تواند در حفظ سلامت عقل شما در هنگام بازی در خانه شما کمک زیادی کند [منبع: موسسه فرش کانادا].

هنگامی که تصمیم می گیرید فرش کهنه را با فرش جدید جایگزین کنید، بگذارید حواس شما راهنمای شما باشد. اگر ساییدگی و پارگی قابل مشاهده است یا بوی کپک یا کپک به مشام می رسد، ممکن است زمان فرش نو فرا رسیده باشد. البته به خاطر داشته باشید که تمیز کردن عمیق یا تعمیر فرش ممکن است مقرون به صرفه تر باشد و همچنان سطحی نرم و بهداشتی برای کاوش های کودک شما فراهم کند. با نگهداری منظم، فرش می تواند 15 سال یا بیشتر دوام بیاورد [منبع: برنیک].

اما آیا این امر رایج نیست که فرش بیش از سایر انواع کفپوش ها گرد و غبار و آلاینده ها را جمع می کند؟ اکثر متخصصان آلرژی، مانند بنیاد آلرژی و آسم آمریکا، کفپوش های چوبی یا کاشی را روی فرش برای مبتلایان به آسم و آلرژی توصیه می کنند. موسسه فرش کانادا و موسسه فرش و فرش می گویند نه چندان سریع. این کارشناسان فرش ادعا می کنند که فرش دیوار به دیوار مواد حساسیت زا را در الیاف خود به دام می اندازد و آنها را از هوا دور نگه می دارد. تا زمانی که فرش خود را به طور مرتب تمیز می کنید، گزینه خوبی برای مبتلایان به آلرژی است.

فرش‌ها در سال‌های اخیر بسیار «سالم‌تر» شده‌اند. فرش های جدیدتر حاوی سطوح پایین تری از VOC هستند و ممکن است از مواد بازیافتی با استفاده از آب و انرژی کمتر ساخته شوند [منبع: موسسه فرش و فرش: گزارش پایداری 2008]. مقدار کمی از VOCs موجود در این فرش‌ها معمولاً در عرض 48 تا 72 ساعت پس از نصب از بین می‌رود، بنابراین تهویه منطقه برای آن دوره از تجمع VOCs جلوگیری می‌کند [منبع: Tremblay و Williams]. فرش هایی که دارای برچسب سبز مؤسسه فرش و فرش هستند دارای گواهینامه کم VOC هستند، بنابراین هنگام خرید فرش جدید به دنبال برچسب آن باشید.

علاوه بر گزینه های سبز، شما همچنین مواد انتخابی خود را دارید، از پشم طبیعی گرفته تا الیاف مصنوعی.

گرچه قیمت پشم از الیاف مصنوعی بیشتر است و در برابر لک مقاوم نیست، اما سازگار با محیط زیست، نرم، راحت و به طور طبیعی ضد اشتعال است. از طرف دیگر، فرش ساخته شده از نایلون الیاف مصنوعی، مقاوم در برابر لکه، بادوام و مقرون به صرفه است که اگر بچه یا حیوان خانگی دارید، آن را به انتخاب خوبی تبدیل می کند. الفین و پلی استر ارزان‌ترین گزینه‌ها هستند، اما فرسودگی و پارگی راحت‌تر را نشان می‌دهند، و بعید است که از کودک نوپایی که به زودی خواهید داشت زنده بمانند [منبع: Bernick; ترمبلی و ویلیامز].

برای اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب بهترین فرش برای بسته جدید شادی خود، پیوندهای صفحه بعد را بررسی کنید.

منبع: http://www.ext.colostate.edu/pubs/consumer/09535.html

https://home.howstuffworks.com/home-improvement/home-diy/flooring/best-carpet-for-new-parents.htm

  • فرش کاشان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی