فرش کاشان

خرید فرش کاشان از کاشان کارپت

خرید فرش کاشان از کاشان کارپت

فرش کاشان

معرفی بهترین شرکت های فرش ایران در کاشان کارپت، بهترین تولید کنندگان فرش 500 شانه، فرش 700 شانه، فرش 1200 شانه، فرش 1500 شانه و انواع فرش های مدرن و سنتی و غیره صادراتی کاشان

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ست کردن فرش با دکوراسیون آشپزخانه

شنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ۰۲:۵۹ ب.ظ

آشپزخانه ای زیبا تر با انتخاب فرش آشپزخانه مناسب | تک فرش

ست کردن فرش با لوازم داخل آشپزخانه.برای آشپزخانه چه فرشی بخریم؟

در این وبلاگ کاشان فرش سعی داریم به بررسی ویژگی های این فرش بپردازیم و شما را در خرید بهترین فرش آشپزخانه راهنمایی کنیم. قبل از خرید فرش آشپزخانه پیشنهاد می کنیم این متن را مطالعه فرمایید.

فرش مناسب آشپزخانه چی بخرم؟ چرا باید در فضای آشپزخانه فرش پهن کنم؟ چه مدل فرشی برای آشپزخانه من مناسب تر است؟ اینها سوالاتی هستند که شما هنگام چیدمان دکوراسیون خود و خرید فرش آشپزخانه با آن مواجه خواهید شد. ما در این مقاله  کاشان فرش قصد داریم راهنما کامل انتخاب و خرید بهترین فرش مناسب آشپزخانه را در اختیارتان قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

بسیاری افراد به هنگام خرید فرش برای آشپزخانه سوال می کنند که فرش آشپزخانه چی بخریم؟ آیا شما از مهمترین نکات برای انتخاب فرش آشپزخانه آگاهی دارید؟! چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه اهمیت زیادی دارد چراکه یکی از نقاط پر تردد و اصلی منزل شما همین مکان است. از طرفی فرش به عنوان بزرگترین وسیله همواره در دید افراد بوده و به همین علت انتخاب درست آن در زیباسازی فضای داخلی منزل شما بی تاثیر نخواهد بود.

در ابتدا در مورد ابعاد فرش مناسب آشپزخانه باید گفت این مورد کاملا سلیقه ای است و برای هر فردی متفاوت است. ممکن است برخی فرش را در ابعادی مانند فرش یا قالیچه 4 متری خرید کنند که تنها زیر میز آشپزخانه را در برگیرد. برخی دیگر نیز ممکن است ابعادی را خرید کنند که تمامی فضای آشپزخانه را در برگیرد. البته باید گفت هر چه فرش مورد استفاده در این محیط کوچک تر باشد تمیز کردن آن نیز راحت تر است.

چگونه یک فرش مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کنیم؟

انتخاب فرش ، مانند سایر وسایل برای دکوراسیون آشپزخونه، مستلزم رعایت چندین نکته است. الگوهای فرش متفاوت است و برای هر سبک دکوراسیون منزل فرش ساخته می شود ، بنابراین هنگام خرید فرش باید به سبک دکوراسیون منزل نیز توجه داشته باشید. همچنین باید قسمتی از خانه را که فرش را در آن خریداری می کنید در نظر بگیرید. فرش های اتاق نشیمن با فرش های اتاق خواب متفاوت است. برای کسانی که مبلمان در خانه خود دارند ، انتخاب فرش بین مبل ها بسیار راحت است و نیازی به خرید فرش برای کل طبقه خانه نیست. هنگام خرید فرش ، حتماً موارد دیگر خانه را در نظر بگیرید تا بتوانید یک ست را انتخاب کرده و با آنها هماهنگ کنید. ناسازگاری فرش با سایر عناصر در دکوراسیون داخلی خانه باعث شلوغی خانه می شود ، با این تفاوت که هیچ تاثیری در زیبایی خانه ندارد.

  • چه جنس فرشی مناسب آشپزخانه است؟

  • جنس فرش آشپزخانه

    اولین نکته ای که در خرید فرش مناسب آشپزخانه خوب باید به آن دقت داشت جنس نخ فرش است. فرش آشپزخانه یا فرش کیچن بیش تر از سایر فرش های خانه در معرض کثیف شدن قرار دارد. در آشپزخانه در کنار رطوبت زیاد، مواد غذایی نیز مکررا مورد استفاده قرار می گیرند. در هنگام آشپزی ممکن است انواع این مواد غذایی روی فرش ریخته و موجب کثیف شدن آن شود. فرش آشپزخانه باید به گونه ای باشد که در مرحله اول به راحتی کثیف نشود. در غیر این صورت باید به راحتی تمیز شود. با توجه به این مورد بیش تر فرش های آشپزخانه با نخ های پلی استر بافته می شوند. این نخ ها مقاومت بالایی داشته و وزن کمی دارند. شستشوی فرش با این نوع الیاف بسیار آسان خواهد بود. وزن سبک فرش نیز به جابجایی و شستشوی آسان تر کمک زیادی می کند.

    نکته دیگر درمورد بافت یک فرش آشپزخانه خوب، ضخامت و خاب است. اکثر خریداران فرشی را برای استفاده در این فضا خرید می کنند که خاب بسیار کمی داشته باشد. ضخامت و خاب گم در فرش باعث می شود کثیفی ها و ذرات کوچک بین نخ های آن گیر نکند. تمیز کردن فرشی با خاب کم نیز بسیار آسان خواهد بود. از این رو گلیم و موکت در آشپزخانه استفاده زیادی دارد. این محصولات نیز با نخ های پلی استر بافته می شوند و قیمت بسیار ارزان تری نسبت به سایر فرش ها دارند. قیمت ارزان تر فرش آشپزخانه نکته ای قابل توجه است. زیرا ممکن است پس از مدتی تصمیم بگیرید فرش دیگری برای آشپزخانه خرید کنید.

  • پیش تر بیان کردیم که در آشپزخانه فعالیت های مختلفی انجام می شود. شستشن ظرف و لباس تولید رطوبت می کند، پخت و پز حرارت ایجاد می کند و … . به این ترتیب، فرشی که انتخاب می کنید باید قابلیت جذب رطوبت بالایی داشته باشد، و به علت پخش شدن چربی و حرارت پخت و پز نیاز به شستشوی زیاد خواهد داشت، از این رو باید در برابر شستشو مقاوم باشد.

فرش آشپزخانه دارای چه ویژگی هایی است؟

در آشپزخانه احتمال کثیف و رنگی شدن وسایل بیشتر است و برای همین باید این وسایل را طوری انتخاب کرد که کمترین آسیب به آنها وارد شود. فرش آشپزخانه نیز در معرض این آلودگی ها بوده و باید از نوعی انتخاب شود که بتوان با خیال راحت هر از چند گاهی آن را شستشو داد. پیشنهاد می شود برای فرش مخصوص آشپزخانه از مدل فرش ماشینی استفاده گردد تا با خیال راحت تری بتوان آن را شست و یا هر چند وقت یک بار برای ایجاد تنوع در آشپزخانه آن را تعویض نمود. همچنین فرش آشپزخانه سبک بوده و چندان ضخیم بافته نمی شود. این فرش ها قیمت ارزان تری هم نسبت به سایر فرش ها دارند. نکته مهم درباره فرش آشپزخانه یا گلیم فرش آشپزخانه آن است که حتما برای دور و گوشه ها از ترمز فرش استفاده کنید تا در هنگام راه رفتن بر روی آن، فرش جابجا نشود. محیط آشپزخانه به دلیل وجود وسایل برقی در آن باید به گونه ای امن و مطمئن چیدمان شود.

 

7 ویژگی فرش مدرن | فرش داریوش

 

انتخاب طرح فرش مناسب آشپزخانه

یکی از مواردی که هنگام خرید فرش آشپزخانه باید به آن توجه کنید، طرح فرش است. طبیعتاً طرح فرش آشپزخانه باید با حال و هوا و کاربری این مکان متناسب باشد. مثلاً فرش های طرح ترک و فرش های کلاسیک برای این مکان مناسب نیستند. به جای آن، انواع فرش چهل تکه ماشینی یا دستباف، بافتی و یا کلاریس، فرش گبه، فرش های مدرن و فانتزی می توانند زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان کنند.

 

مدل فرش آشپزخانه مدرن

امروزه در آشپزخانه ها بیشتر از کابینت هایی با سبک مدرن استفاده می شود. بجز خانه های لوکس که دارای دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی هستند و در آنها باید از فرشی با همین سبک و سیاق استفاده شود، در دیگر خانه ها و آپارتمان های معمولی می توان از مدل فرش آشپزخانه مدرن استفاده نمود. یکی از مهم ترین ویژگی های مدل فرش آشپزخانه مدل آن است که تنوع بی نظیری از طرح و رنگ داشته و کار چیدمان آشپزخانه را آسان تر می کند. مثلا اگر شما رنگ قرمز را برای کابینت های تان انتخاب کرده اید، به راحتی می توانید یک مدل فرش آشپزخانه مدرن قرمز را برای ایجاد هماهنگی بیشتر پیدا کرده و در آشپزخانه خود بیاندازید.

انواع فرش آشپزخانه

فرش در دکوراسیون منزل اهمیت بالایی دارد، رنگ و طرح فرش باید با رنگهای فضای مورد استفاده هماهنگ و همسو باشد، تا ترکیب خوشایندی ایجاد نماید.

برخی از فرش ها بیش از سایرین مناسب آشپزخانه هستند. به دلیل احتمال ریختن مواد غذایی و همینطور لک شدن فرش ، بهتر است از فرش هایی با دوام، مقاوم در برابر آب و ضد لک برای آشپزخانه استفاده نمود. واقعیت این است که اگر آشپزخانه شما محلی برای پخت و پز است، جای انداختن فرش های ابریشمین نیست! قبل از هر چیز کف آشپزخانه خود را در نظر بگیرید تا از کارایی و زیبایی فرش بر روی چنین کف پوشی اطمینان داشته باشید. برای مثال انتخاب فرش تیره برای یک کف پوش تیره چندان جذاب به نظر نمی رسد.

پلی استر

فرش های پلی استر از دوام بالایی برخوردارند، در برابر لکه، کپک و کثیفی بسیار مقاوم بوده و در عین حال نرم و راحت هستند.

پلی پروپیلن

اگر به دنبال فرش ارزان قیمتی هستید که در عین حال هر وقت دلتان خواست آن را بیرون انداخته و با یک شلنگ آب تمیز کنید، فرش های پروپیلن گزینه خوبی هستند. این فرش ها در برابر لکه ها مقاوم و الیاف آن ضد آب است و همین باعث می شود برای آشپزخانه های مرطوب که به طور مداوم استفاده می شوند عالی باشند. با اینحال این فرش دوام و راحتی پلی استر را ندارد.

 آکریلیک

الیاف اکریلیک سبک بوده و حالتی شبیه به نخ پشم طبیعی دارد. این نوع نخ ضد حساسیت بوده و از قابلیت شستشو پذیری خوبی برخوردار می باشد. الیاف آکریلیک با خصوصیات بسیار عالی و مشابه طبیعی، از قیمتی بسیار مناسب برخوردار است. در عین حال برخلاف الیاف طبیعی نسبت به بید و مواد شیمیایی، روغن و چربی و حتی نور خورشید بسیار مقاوم بوده و به همین دلیل از بهترین گزینه ها برای فرش آشپزخانه است.

فرش آشپزخانه جهیزیه عروس

فرش جهیزیه آشپزخانه عروس می تواند در رنگ های شاد انتخاب شود و می توانید برای فرش آشپزخانه تازه عروس ها از فرش هایی که در طرح های پارکت تولید شده‌اند هم استفاده کنید که معمولاً در آنها از رنگ های گرم استفاده شده است.

 با توجه به نیاز بازار و تنوع سلیقه ها، طراحان و تولیدکنندگان فرش، مدل فرش های مختلفی را در بازار عرضه می کنند که شما می توانید برای جهیزیه عروس از مدل فرش جهیزیه جدید عروس استفاده کنید و در بعضی از مدل های تازه، علاوه بر طرح های جذابی که مشاهده می کنید، از طرح های سه بعدی و عمق دار دار نیز استفاده شده که می تواند جلوه بسیار چشم‌نوازی را در فضای آشپزخانه شما ایجاد کند.

فرش آشپزخانه چه رنگ و طرحی بخرم؟

نکات خرید فرش آشپزخانه جدید فانتزی

انتخاب فرش رنگی برای آشپزخانه

به خاطر داشته باشید که این منطقه شلوغ بیش از حد معمول مستعد آلودگی است. همچنین احتمال ریختن ذرات غذا و محصولات غذایی اشاره وجود دارد و در نتیجه فرش را کثیف خواهد کرد. اگر رنگ فرش روشن است ، شوینده های موقت مانند شامپو فرش ممکن است نتوانند لکه های به جا مانده از ذرات غذا و هرگونه تنقلات را از بین ببرند. به عنوان لکه ای از زردچوبه که به وفور در غذاهای ایرانی یافت می شود.

اما اگر رنگ فرش آشپزخانه تیره تر است ، لازم نیست منتظر بمانید تا لکه ای شفاف روی فرش مشاهده شود تا زمان شستشو برسد. اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است و می خواهید فضا را با رنگ های روشن باز کنید ، یا رنگ های تیره با سبک و رنگ دکوراسیون آشپزخانه شما مطابقت ندارد ، می توانید از فرش های روشن تر با طرح و شلوغی بیشتر استفاده کنید. همچنین رنگ تیره کف آشپزخانه نیاز به فرش با رنگ روشن تر دارد و کف روشن برعکس آن را می طلبد.

جنس فرش مناسب آشپزخانه چی باشه؟

فرش ها به دلیل ویژگی ها و ویژگی های خاص ممکن است نیاز به شستشوی زیادی داشته باشند. بنابراین در ابتدا اگر به دنبال فرش برای آشپزخانه خود هستید ، بهتر است فرش ماشینی را در نظر بگیرید. زیرا شستشوی فرش دستباف بسیار ناخوشایند است. بهتر است فرشی سبک را انتخاب کنید تا حمل و نقل و جابجایی آن برای شستشو راحت تر شود.

پرز های کوتاه نیز با فرش ها یک مزیت هستند. تمیز کردن فرش ها با پرز های بلند در فضایی مانند آشپزخانه ، جایی که روزانه مقدار زیادی ذرات غذا می توانند روی زمین بیفتند، آسان نیست.

اندازه فرش آشپزخانه چقدر باشه؟

در حالت ایده آل ، اگر از فرش در آشپزخانه استفاده می کنید ، بهتر است از کابینت هایی که سینک ظرفشویی و سینک گاز روی آنها نصب شده است دوری کنید. نکته مهم دیگر این است که اگر از میز ناهار خوری استفاده می کنید ، بهتر است اندازه فرش آشپزخانه به گونه ای باشد که میز و صندلی ها را به طور کامل بپوشاند و حتی تا زمانی که صندلی ها از کنار میز بیرون زده اند در اطراف بمانید.

اگر جزیره ای در وسط آشپزخانه دارید ، می توانید از فرش فقط در جایی که گاز و سینک وجود ندارد استفاده کنید. اما اگر می خواهید تمام فضا را با فرش بپوشانید ، بهتر است از دو تکه فرش مشابه کمک بگیرید. مواردی نیز وجود دارد که از پوشش های مقاوم در برابر رطوبت برای کنار سینک و اجاق گاز استفاده می شود ، مانند فرش های پلی استر با بافت متراکم در اندازه های کوچک تر. می توانید از این روش به تنهایی یا در کنار فرش اصلی و مرکزی آشپزخانه استفاده کنید.

ویژگی های فرش آشپزخانه خوب چیست؟

 می توان گفت یکی از ویژگی های فرش هایی که به عنوان کف آشپزخانه استفاده می شود رنگ زیبای آنهاست و دیگری قابلیت شستشو دارد. رنگ آمیزی زیبا محیط آشپزخانه را زنده کرده و آشپزی و غذا خوردن را لذت بخش تر می کند. مخصوصاً برای کسانی که میز ناهار خوری در آشپزخانه دارند ، اگر فرش هایی با طرح و رنگ های جذاب انتخاب کنید، اشتهای شما برای غذا تحریک می شود و شما از خوردن بیشتر لذت خواهید برد.

طرح ها و مدل های فرش آشپزخانه نیز تنوع زیادی دارند. این نوع فرش ها در طرح ها و الگوهای متنوعی از جمله پیچیده و مدرن ، سنتی ، سه بعدی ، ترکی و … موجود است. این می تواند توصیه خوبی برای زوج های جوان باشد که می خواهند فرش عروس بخرند. انتخاب یک فرش زیبا می تواند محیط زیبایی ایجاد کند و فضا را برای یک وعده غذایی دلچسب و عاشقانه آماده کند.

فرش هایی که تراکم بالاتری دارند را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. بهتر است فرش یا گلیمی که در قسمت آشپزخانه استفاده می ‌شود از آن دسته فرش هایی نباشد که خرده های نان و آشغال ها و یا شکر و نمک و موارد این چنینی که در آشپزخانه زیاد است داخل بافت فرش برود و از آن بیرون نیاید، به همین علت بهتر است فرش را طوری انتخاب کنید که مشکلات از این قبیل برای آن ها پیش نیاید.

 پس در نتیجه برای خرید فرش آشپزخانه دقت داشته باشید که فرش باید از نظر سبک کاملا مطابق با سبک دکوراسیون آشپزخانه باشد. به طور مثال اگر دکوراسیون آشپزخانه شما مدرن است، نمی توانید از فرش های سنگین و اصیل ایرانی که تنوع رنگ بالایی دارند استفاده کنید و این عدم تناسب باعث می شود که فضا زیبا به نظر نرسد. علاوه بر آن باید رنگ فرش آشپزخانه شما با رنگ دکوراسیون هماهنگی داشته باشد و یا در هارمونی با سایر رنگ ها باشد تا فضای زیباتری را به آشپزخانه شما ببخشد.

اگر آشپزخانه بزرگی دارید و تصمیم دارید در آشپزخانه از میز ناهارخوری استفاده کنید بهتر است ابعاد فرش به گونه‌ای باشد که زیر کل میز ناهارخوری به همراه صندلی‌ها را فرا بگیرد.

 اگر کفپوش آشپزخانه شما به نوعی است که فرش روی آن لیز می خورد، بهتر است در زیر فرش از قالب هایی که امروز در بازار عرضه می‌شوند استفاده کنید تا جلوی سر خوردن فرش روی کفپوش گرفته شود تا از خطرات احتمالی هنگام تردد در آشپزخانه جلوگیری شود. مخصوصا که تردد در آشپزخانه معمولاً با وسایل خوراکی، شکستنی و غیره همراه است و می‌تواند خطرات زیادی به همراه داشته باشد و توجه به این نکات ریز می تواند علاوه بر داشتن یک خانه زیبا شما را از هر نوع آسیب مصون بدارد.

 

فرش آشپزخانه جهیزیه عروس

به هنگام خرید فرش آشپزخانه عروس باید نکاتی را در نظر گرفت که عبارتنداز:

• جنس
• قیمت آن
• ابعاد جهت استفاده
• رنگ و طرح

شاید فرش را بتوان از مهمترین بخش جهزیه عروس دانست. بر اساس اینکه دیزاین داخلی منزل عروس از چه نوع چیدمانی استفاده می شود می توان فرش مورد نظر را انتخاب کرد. این روزها به طور معمول دکوراسیون مدرن و جدید جزو انتخاب های تازه عروس و داماد ها می باشد.

اگر بخواهیم راهنمایی بیشتری در این زمینه کنیم پیشنهاد کارشناسان استفاده از فرش های پرز کوتاه با الیاف پلی استر برای فضای آشپزخانه ها است؛ چراکه امکان تمیز کردن آن بسیار راحت تر می باشد. در ضمن اغلب فرش های مدرن تولیدی از قیمتی مناسب برخوردار بوده و به دلیل ابعاد متفاوت تولیدی می توان در هر فضایی با هر اندازه ای از آن ها استفاده کرد.
 

فرش جهیزیه آشپزخانه عروس می تواند در رنگ های شاد انتخاب شود و می توانید برای فرش آشپزخانه تازه عروس ها از فرش هایی که در طرح های پارکت تولید شده‌اند هم استفاده کنید که معمولاً در آنها از رنگ های گرم استفاده شده است.

 با توجه به نیاز بازار و تنوع سلیقه ها، طراحان و تولیدکنندگان فرش، مدل فرش های مختلفی را در بازار عرضه می کنند که شما می توانید برای جهیزیه عروس از مدل فرش جهیزیه جدید عروس استفاده کنید و در بعضی از مدل های تازه، علاوه بر طرح های جذابی که مشاهده می کنید، از طرح های سه بعدی و عمق دار دار نیز استفاده شده که می تواند جلوه بسیار چشم‌نوازی را در فضای آشپزخانه شما ایجاد کند.

رنگ و طرح

یک فرش آشپزخانه خوب باید در عین حال که با کیفیت است زیبا بوده و با سایر وسایل همخوانی داشته باشد.

  • هدف اصلی ما هماهنگی فرش با کفپوش و کابینت ها است. اگر آشپزخانه رنگ روشن دارید می توانید رنگ های خنثی انتخاب کنید تا فرش شما به لحاظ بصری فضا را متعادل کند.
  • اگر رنگ های آشپزخانه شما یکنواخت است، یک فرش رنگ روشن انتخاب کنید تا به فضای زندگیتان شادابی بیاورد.
  • برای خرید فرش مناسب یک الگوی مناسب با دکوراسیون خود در نظر بگیرید. فرش های آشپزخانه در طرح ها و رنگ های مختلف به بازارا ارائه شده و شما از قدرت انتخاب بالایی برخوردار هستید. انواع الگوهای چاپ هندسی، طرح دار و حاشیه دار و حتی تصاویر چاپ شده به درخواست مشتری موجود می باشد. باید بدانید چه می خواهید.
  •  
  • چه طرح و رنگی برای فرش آشپزخانه انتخاب شود؟

    در آشپزخانه های مدرن سعی می شود تا از طرح های فانتزی تر و رنگی تر استفاده گردد. رنگ فرش یا گلیم آشپزخانه را بر اساس رنگ کابینت ها انتخاب می کنند. برای مثال در آشپزخانه ای با کابینت های طوسی رنگ می توان از فرش طرح داری استفاده نمود که در آن رنگ طوسی هم موجود باشد. در آشپزخانه هایی با رنگ کابینت سفید یا کرم از فرش های رنگی تر می توان استفاده کرد و فضا را شاد تر و فانتزی تر نمود. اما به صورت کلی باید توجه داشته باشید که اگر متراژ آشپزخانه تان کوچک است به کار گیری فرش هایی با نقش و نگار ها و رنگ های زیاد مناسب نخواهد بود و فضای آشپزخانه را کوچک تر و شلوغ تر جلوه می دهد.

  •  

  • در مورد طرح و رنگ نیز باید گفت در فرش های کیچن از طرح های بسیار متنوعی استفاده می شود تا انواع سلیقه ها را در برگیرد. در کنار طرح های اصیل و سنتی مانند طرح های قشقایی، طرح های مدرن و سه بعدی نیز طرفداران زیادی دارد. در فرش آشپزخانه اغلب از رنگ های شاد و گرم استفاده می شود تا ظاهری خسته کننده نداشته باشد. رنگ هایی مانند قرمز، نارنجی و زرد در این فرش سبب افزایش انرژی و تحریک اشتها در افراد می شود.

    فرش آشپزخانه عروس نیز که این روزها فروش بسیار زیادی دارد بیش تر با رنگ های روشن و مدرن بافته می شود. البته در این مورد باید گفت رنگ های روشن مانند کرم و سفید گزینه مناسبی برای فضای آشپزخانه نیستند. فرش های رنگ روشن نسبت به فرش های زمینه تیره خیلی زود تر کثیفی ها را نشان می دهند.

جمع بندی

با خواندن مطالب فرش آشپزخانه چی بخریم ؟در این مقاله در وبلاگ کاشان فرش سعی شد تمامی ویژگی های فرش مناسب آشپزخانه به بهترین شکل ممکن توضیح داده شد.ومتوجه شدیم که افراد بر اساس سلیقه خود اقدام به طراحی و دیزاین فضاهای منزل خود می کنند. باید توجه کرد کیفیت الیاف فرش آشپزخانه در انتخاب ما اهمیت زیادی دارد؛ چراکه الیاف استفاده شده در این کفپوش باید به گونه ای باشد تا بتوان به سادگی به شست و شوی آن پرداخت و درضمن پس از هر بار شست و شو نیز دچار رنگ رفتگی نشود.درصورتی که درموردهریک از توضیحات بالا سوالی داشتید میتوانید درقسمت نظرات برای ما کامنت گذاشته ونظر یا سوال خود را اعلام نمایید.

 

 

  • فرش کاشان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی