فرش کاشان

خرید فرش کاشان از کاشان کارپت

خرید فرش کاشان از کاشان کارپت

فرش کاشان

معرفی بهترین شرکت های فرش ایران در کاشان کارپت، بهترین تولید کنندگان فرش 500 شانه، فرش 700 شانه، فرش 1200 شانه، فرش 1500 شانه و انواع فرش های مدرن و سنتی و غیره صادراتی کاشان

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۵ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

ظاهر مینیمالیستی مدرن امروزی همه چیز در مورد کنتراست است. اگر به دنبال خطوط تمیزی هستید که درجه مناسبی از درام را ایجاد می کنند، دوتایی کلاسیک سیاه و سفید ظاهر شیک و لوکسی ایجاد می کند که تعادلی بین دنج و براق ایجاد می کند.

درام بسازید

وقتی نوبت به «زمین‌سازی» فضای شما می‌رسد، فرش‌های تیره‌تر حالتی دنج به اتاق شما می‌دهند و به مبلمان شما اجازه می‌دهند در مرکز توجه قرار گیرند. شما می توانید به طور کامل روی فرش مشکی یا یک فرش مشکی و سفید طرح دار در فضاهای خانوادگی استفاده کنید تا به مقدار عالی درام و سبک ببخشید. الگوها همچنین برای استفاده در مناطق پرتردد بسیار عالی هستند زیرا به پنهان کردن لکه ها یا هر اتفاق ناگوار دیگری در مسیر کمک می کنند.

اریکا شولمن داخلی

آن را با پاپ های رنگی جفت کنید

بیایید بگوییم که شما طرفدار روند مینیمالیستی خطوط سیاه و سفید تمیز هستید، اما همچنین عاشق رنگ های پاپ هستید. شما با این دو روند خوش شانس هستید زیرا آنها کاملاً مکمل یکدیگر هستند. جفت سیاه و سفید با هر رنگ. شما نمی توانید اشتباه کنید. سعی کنید رنگ‌های پررنگ مانند صندلی آبی یا آثار هنری با رنگ‌های گرم مانند نارنجی و زرد اضافه کنید.

طراحی مایکل براورمن

اریکا شولمن داخلی

ظاهر سیاه و سفید می تواند تا پله های شما گسترش یابد

وقتی صحبت از مکانی برای نشان دادن سبک شما می شود، راه پله ها ممکن است به عنوان جواهرات خانه در نظر گرفته شوند. اگر به معنای واقعی کلمه به دنبال تقویت بازی طراحی خود هستید، شروع با راه پله راهی عالی برای ادغام زیبایی ساده سیاه و سفید است. در اینجا تعدادی از طرح های مورد علاقه ما برای راه پله های سیاه و سفید آورده شده است.

اریکا شولمن داخلی

بلیک و امیلی داخلی

فضاهای خنک

وقتی مطمئن نیستید با یک فضا چه کاری انجام دهید، "ساده" و "باحال" فکر کنید. بله، این دو مفهوم می توانند در کنار هم وجود داشته باشند - به خصوص زمانی که از سیاه و سفید استفاده می کنید. این فضاهای مینیمالیستی را بررسی کنید و متوجه شوید که چگونه اکسسوری‌های سیاه و سفید با کنتراست بالا ظاهر را به هم متصل می‌کنند.

بلیک و امیلی داخلی

برای الهام گرفتن بیشتر از طراحی، وبلاگ ما را بررسی کنید، "طراحان گرایش های دکوراسیون خانه برای سال 2022 دوست دارند."

امیدواریم این وبلاگ به شما انگیزه دهد تا با استفاده از سیاه و سفید، راه منحصر به فرد خود را برای ایجاد ظاهری مینیمال در خانه خود کشف کنید. چه می‌خواهید ظاهر فضای خود را با خطوط تمیزتر و حال و هوای ساده‌تر تغییر دهید یا یک عنصر شگفت‌انگیز با الگوهای سیاه و سفید اضافه کنید، ما شما را تحت پوشش قرار می‌دهیم تا بهترین انتخاب را برای خانه خود داشته باشید.

نگاهی را می بینید که دوست دارید؟

یک کارشناس فرش کشور بسیار هیجان زده خواهد بود که با شما در انتخاب ظاهری عالی برای طراحی خانه شما کمک کند. می توانید قرار ملاقاتی را در زمانی که برای شما مناسب تر است تعیین کنید. و پیاده روی همیشه خوش آمدید. ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما و همکاری با شما در پروژه شما هستیم.

Small White Living Rooms Make a Statement: 25 Gorgeous Ideas and Tips

حالا که بهار آمده است، دلم می خواست چند چیز را در اتاق نشیمن خود عوض کنم. به طور طبیعی، اتاق خانوادگی ما بهترین فضای دنج برای نشستن، مطالعه و تماشای نمایش است. من چند چیز را برای فصل تغییر دادم و فکر کردم که 3 نکته را برای تازه کردن اتاق نشیمن شما برای بهار به اشتراک بگذارم.

نکته 1: منسوجات را حذف کنید

یک راه ساده برای تغییر ظاهر و احساس اتاق نشیمن، تعویض بالش است. نیازی نیست همیشه بالش های جدید بخرید زیرا می توانند فضا را اشغال کنند. کافی است روکش های بالش جدید سفارش دهید و با تغییر فصل آنها را تغییر دهید. روکش‌های بالش تیره‌تر پاییزی را کنار گذاشتم و چند بالش سفید، آبی و صورتی که در دست داشتم به آن اضافه کردم.

در اتاق خانوادگی ما، من دوست دارم چیزهایی اضافه کنم که به ایجاد فضایی دنج و آرامش بخش کمک کند. من به راحتی سرد می شوم بنابراین همیشه چند بالش و پتو در دسترس داریم. منسوجات لایه هایی از عمق و گرما را اضافه می کنند. یکی از اصلی‌ترین راه‌هایی که می‌توانیم احساس راحتی کنیم، داشتن فرش و فرش روی زمین است. شوهر من پس از یک روز کاری طولانی، هیچ چیز را بیشتر از فرو بردن پاهایش در فرش دوست ندارد. میدانم. چه عجیبه ?

برخلاف آنچه ممکن است فکر کنید، فرش به عنوان یک تله برای مواد حساسیت زا عمل می کند. وقتی گرد و غبار روی آن نشست، جاروبرقی شما به راحتی می تواند آن را جمع کند. بهبود کیفیت هوای خانه بسیار مهم است، به ویژه از آنجایی که ما 3 فرزند داریم و همه ما از آلرژی های فصلی رنج می بریم. فرش در واقع می تواند از فضاهای سالم تر از جمله افراد مبتلا به آسم و آلرژی حمایت کند.

CRI پیشرو در زمینه فرش و روند فرش است و آنها جاروبرقی منظم و همچنین تمیز کردن حرفه ای آن را در صورت لزوم توصیه می کنند. از آنجایی که ما در خانه خود کفش نمی پوشیم، این روش دیگری است که فرش ما در طول تمام سایش و پارگی طبیعی نسبتاً تمیز می ماند. با بهبود کیفیت هوای داخلی، فرش از فضاهای سالم تری برای زندگی، کار و یادگیری برای همه پشتیبانی می کند.

دستورالعمل‌های به‌روزرسانی شده آسم/آلرژی از مؤسسه ملی قلب، ریه و خون مؤسسه ملی بهداشت، توصیه‌هایی برای برداشتن فرش به عنوان راهی برای درمان آسم و آلرژی ندارد.

بالش های تازه به فضا روشنایی می بخشند و برای بهار مناسب هستند، فکر نمی کنید؟ شما حتی می توانید یک پرتاب زیبا روی کاناپه قرار دهید تا رنگی اضافه کنید، همانطور که من در اینجا انجام دادم.

اضافه کردن یک فرش در بالا، لایه دیگری از آرامش را اضافه می کند. فرش ها همچنین به لنگر انداختن مبلمان شما و ایجاد یک منطقه صمیمی کمک می کنند. فرش خنثی ما برای هر فصل کار می کند. وجود هر دو فرش و موکت به کاهش صدا کمک می کند و بالشتک مناسبی را در زیر پا ایجاد می کند.

نکته 2: مانتو و میز قهوه خوری خود را مدل دهید

یک راه عالی برای اضافه کردن لهجه‌های بهاری، تغییر مانتو است. من رنگ های زیبایی را از طریق آثار هنری، قاب های قدیمی و مقداری سبزی مصنوعی اضافه کردم.

نکته 3: مقدار زیادی سبزی تازه اضافه کنید

هیچ چیز مانند افزودن گیاهان واقعی به خانه شما نیست. گیاهان واقعی در هر فضایی از خانه ما هستند و مراقبت از آنها لذت بخش است! اگر شست سیاه دارید، سعی کنید پوتوس یا گیاه مار را پرورش دهید. نگهداری آنها کم است و در واقع کشتن آنها بسیار دشوار است!

گیاهان به کیفیت هوا کمک می کنند و به هر فضایی رنگ و زندگی می بخشند. من نمی توانم بدون آنها تزئین کنم!

Image titled Stop a Rug from Moving on a Wooden Floor Step 1

در حالی که فرش مناسب می تواند به شادابی فضای شما کمک کند، اما آنها تمایلی به ثابت ماندن روی کفپوش های چوبی ندارند. این نه تنها می تواند آزاردهنده باشد، بلکه در نهایت می تواند یک خطر برای سلامتی باشد و باعث زمین خوردن شود. خوشبختانه، می توانید از یک پد فرش برای جلوگیری از حرکت فرش خود استفاده کنید. قبل از اینکه بتوانید آن را روی فرش خود بکشید، باید پد فرش مناسب را تهیه کرده و اندازه آن را به درستی اندازه بگیرید. در این مقاله در وبلاگ فرش کاشان در مورد اینکه چگونه جلوی حرکت فرش روی پارکت و سرامیک را بگیریم نکاتی را برایتان می گوییم. امیدواریم این نکات بتواند برای شما کاربردی و مفید واقع شود.

Image titled Stop a Rug from Moving on a Wooden Floor Step 2

برش و نصب پد ضد لغزش

عرض و طول فرش خود را اندازه بگیرید. قبل از اینکه حتی به خرید یک پد فرش فکر کنید، باید ابعاد فرش خود را بدانید. برای ثبت طول و عرض فرش از متر استفاده کنید. اگر فرش شما حاشیه‌هایی دارد، آن‌ها را از اندازه‌گیری خارج کنید. پد فرش نیازی به پوشاندن آنها ندارد.

Image titled Stop a Rug from Moving on a Wooden Floor Step 3

پد فرش مناسب را خریداری کنید

می‌توانید فرش‌های ضد لغزش را در هر فروشگاه لوازم خانگی یا در فروشگاه‌های فرش اختصاصی تهیه کنید. اگر نمی توانید فرشی متناسب با سایز فرش خود پیدا کنید، آن را تهیه کنید که به اندازه کافی اضافی باشد تا به راحتی روی فرش شما قرار بگیرد.

حتما یک پد فرش از وینیل تهیه کنید. موادی مانند پلاستیک یا لاستیک ممکن است باعث تغییر رنگ کف چوبی شوند.

Image titled Stop a Rug from Moving on a Wooden Floor Step 4

پد را روی فرش قرار دهید و در صورت نیاز آن را علامت بزنید

اگر پد فرش از فرش شما بزرگتر است، باید آن را به گونه ای تراش دهید. یکی از گوشه‌های فرش را نزدیک گوشه‌های فرش قرار دهید و در هر طرف حدود یک اینچ (2.5 سانتی‌متر) فاصله بگذارید. برای هر طرفی که پد فرش آویزان است، از یک نشانگر و یک خط کش برای کشیدن خطوط مستقیم به فاصله یک اینچ (2.5 سانتی متر) از لبه فرش استفاده کنید.

برای این کار دقت کنید که فرش وارونه باشد و کف فرش به سمت بالا باشد.

Image titled Stop a Rug from Moving on a Wooden Floor Step 5

پد فرش را به اندازه آن کوتاه کنید

از قیچی برای برش خطوطی که در نشانگر ترسیم کرده اید استفاده کنید. کاردستی عمومی یا قیچی آشپزخانه باید به خوبی انجام شود. مطمئن شوید که هنگام برش فرش را نگیرید. اگر نگران بریدن فرش هستید، ممکن است بخواهید برای این مرحله، پد فرش را از روی فرش بردارید.

می‌توانید زیورآلات فرش را برای پروژه‌های آینده نگه دارید، اما احتمالاً فقط می‌خواهید آنها را دور بیندازید.

Image titled Stop a Rug from Moving on a Wooden Floor Step 6

نوار فرش دو طرفه را روی فرش بمالید

با بریدن چهار نوار، یکی برای هر طرف فرش، اندازه آنها را طوری شروع کنید که حدود یک یا دو اینچ (2.5 تا 5 سانتی متر) از هر طرف فاصله داشته باشد. روی نوارهای چسب بچسبانید.
در حالی که چسباندن نوار روی محیط فرش کافی است، اگر می‌خواهید چسبندگی بهتری روی فرش داشته باشید، می‌توانید چند نوار اضافی برای مرکز فرش ببرید.

Image titled Stop a Rug from Moving on a Wooden Floor Step 7

پشتی محافظ را بردارید

نوار فرش معمولاً دارای پشتی پلاستیکی است که یک طرف آن را می پوشاند. این از چسبیدن آن به دستان شما در حین اعمال جلوگیری می کند و اطمینان حاصل می کند که در صورت نیاز چسبناک باقی می ماند. وقتی آماده بودید که فرش را روی آن بچسبانید، فقط این پوشش پلاستیکی را جدا کنید.

Image titled Stop a Rug from Moving on a Wooden Floor Step 8

پد فرش را محکم بچسبانید

پد فرش را روی فرش قرار دهید و مطمئن شوید که آن را در مرکز قرار دهید. در جایی که پد فرش با نوار فرش برخورد می کند فشار وارد کنید تا بچسبد. ممکن است مجبور شوید کمی جابجا کنید تا بتوانید چنگال مناسبی داشته باشید.

فرورفتگی فرش مشکلی رایج در بسیاری از خانه ها است. این تقسیم‌بندی‌ها، از کوچک تا نسبتاً بزرگ، معمولاً به دلیل وزن اثاثیه سنگین ایجاد می‌شوند. برای جلوگیری از این فرورفتگی ها در وهله اول، مبلمان خود را روی زیر لیوانی قرار دهید و قطعات را به طور منظم به اطراف حرکت دهید. جارو کشیدن منظم فرش و قرار دادن فرش در مکان های استراتژیک نیز می تواند فرورفتگی را به حداقل برساند. اگر فرورفتگی‌های فرش را مشاهده کردید، می‌توانید با قرار دادن تکه‌های یخ روی آن ناحیه، آن‌ها را از بین ببرید.

Image titled Prevent Carpet Dents Step 1

 از زیر لیوانی مبلمان استفاده کنید

 این ها دیسک های مسطحی هستند که زیر پایه های مبلمان می روند و وزن مبلمان را در ناحیه وسیع تری توزیع می کنند که از فرورفتگی فرش جلوگیری می کند. هر یک از پایه های مبلمان خود را بالا بیاورید و زیر آنها یک زیر لیوانی قرار دهید. زیرلیوانی مبلمان دارای کیفیتی از محصولات لاستیکی ساده تا شیشه های تزئینی است.
مثل همیشه، هنگام جابجایی یا بلند کردن اثاثیه، به خصوص اگر سنگین است، مراقب باشید. در این فرآیند از دوستان کمک بگیرید یا جابجایی های حرفه ای را استخدام کنید.
زیر لیوانی های مبلمان نیز وجود دارند که به آنها «کاستر کاپ» می گویند. این زیر لیوانی ها دارای میخ هایی هستند که برای جلوگیری از فرورفتگی در فرش فرو می روند. میخ ها به نگه داشتن زیر لیوانی ها نیز کمک می کنند.

Image titled Prevent Carpet Dents Step 2

هر ماه اثاثیه خود را جابجا کنید

تنظیم موقعیت مبلمان خود، به خصوص قطعات سنگین، هر ماه به جلوگیری از عمیق ترین فرورفتگی ها کمک می کند. مبلمان باید از فرورفتگی فعلی خارج شده و حداقل 1 اینچ (2.5 سانتی متر) دورتر شوند. مواظب باشید که مبلمان شما هنگام جابجایی فرش در آن پاره نشود.
استفاده از اسلایدهای مبلمان برای جابجایی سنگین‌ترین قطعات ممکن است کمک کند. اینها قطعات پلاستیکی نازکی هستند که زیر پاها می لغزند و به شما کمک می کنند اثاثیه سنگین را در اطراف جابجا کنید.

Image titled Prevent Carpet Dents Step 3

فرش خود را حداقل هفته ای یکبار جاروبرقی بکشید

حتی اگر فرش شما روی سطح کثیف به نظر نمی‌رسد، احتمالاً گرد و غبار و زباله‌های ریزی دارد که الیاف را سنگین می‌کند. قرار دادن جاروبرقی روی فرش به بلند شدن الیاف کمک می کند و باعث می شود کمتر له شده یا فرورفته به نظر برسند. در صورت مشاهده فرورفتگی عمیق، اتصال مکش خلاء را روی آن ناحیه اعمال کنید.
تنظیمات مکش جاروبرقی خود را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک بهترین نتیجه را برای نوع فرش شما می گیرد. بیشتر جاروبرقی ها برای فرش های کم پرز، متوسط و پرزدار تنظیم می شوند.

Image titled Prevent Carpet Dents Step 4

فرش ها را در مکان های پرتردد و زیر مبلمان قرار دهید

بعد از اینکه چیدمان مبلمان هر اتاق را ایجاد کردید، تصمیم بگیرید که آیا فرش زیر هر مبلمان بزرگ و سنگینی کار می کند یا خیر. این کار مقداری از بار وزن را از روی فرش حذف می کند. رفت و آمد مکرر پا نیز می تواند باعث فرورفتگی های کم درجه شود، بنابراین سعی کنید فرش ها را در مناطقی که مردم به طور مکرر به این طرف و آن طرف راه می روند، پهن کنید.[1]
به عنوان مثال، اگر راهرو فرش شده ای دارید، فرش می تواند سایش قسمت مرکزی فرش را به حداقل برساند.
اگر فرش ها را زیر مبلمان قرار دهید، ممکن است به مرور زمان دچار فرورفتگی شوند. این می تواند کمک کند که هر چند ماه یکبار آنها را کمی جابجا کنید.

 
 

 

 

مهم نیست همان لحظه ای که وارد در می شوید کفش هایتان را در می آورید. مهم نیست که خانه خود را تمیز نگه دارید - برخی از آلرژن ها راه خود را به داخل باز می کنند. (در نهایت، آنها تقریباً نامرئی هستند.) هنگامی که آن آلرژن ها - گرد و غبار، گرده، شوره، کپک میکروسکوپی و سایر موجودات - راه خود را پیدا می کنند، جاذبه آنها را به زمین می کشد. در آنجا، آنها در داخل و اطراف الیاف فرش به دام می افتند. مسلماً، این فرصت را برای گردش آن چیزهای کوچک بد در هوا کاهش می‌دهد، جایی که می‌توانید آنها را تنفس کنید و دائماً دچار آبریزش بینی شوید، اما هر قدم روی آن فرش ابرهای کوچکی از ذرات را به هوا برمی‌گرداند.

Do You Have Carpet Allergies? Symptoms, Causes & Treatments

خبر خوب این است که افراد مبتلا به آلرژی و آسم می توانند فرش کنند. اکثر الیافی که امروزه در فرش‌ها و فرش‌های تولید انبوه استفاده می‌شوند، مواد بی‌ضرر مانند پلی‌استر و نایلون هستند، همان موادی که لباس‌ها و کیف‌ها از آن‌ها ساخته می‌شوند. این ترکیبات مصنوعی از الیاف آزمایشگاهی ساخته شده‌اند که آلرژن‌ها را دفع می‌کنند، تا حدی به این دلیل که غیرارگانیک هستند و آب و هوای نامناسبی را ارائه می‌دهند.

مثلاً کپک چیزی برای خوردن ندارد و گرده ها خشک می شوند. نایلون موثرترین الیاف فرش کنترل کننده حساسیت است. برعکس، باید از پشم پرهیز شود زیرا مواد حساسیت زا و کپک می توانند در آن رشد کنند. صرف نظر از مواد، از شگ پرهیز کنید - هر چه رشته ها کوتاه تر باشند، گرده ها به مکان های کمتری می توانند بروند. همچنین به همین دلیل فرش با رشته های محکم بافته شده را انتخاب کنید.

هنگام انتخاب فرش، به یاد داشته باشید که آنها اغلب با مواد شیمیایی خاصی برای خنثی کردن یا دفع ذرات مزاحم درمان می شوند. فرشی با برچسب VOC کم (ترکیب آلی فرار)، که استفاده از موادی مانند فرمالدئید و بنزن را محدود می‌کند، خریداری کنید. این درمان های متداول فرش به مرور زمان به گاز تبدیل می شود و وارد هوا می شود و کیفیت هوای داخل خانه را تحت تاثیر قرار می دهد و آلرژی را تشدید می کند. شما همچنین می خواهید از خرده فروشان فرش در مورد سایر موارد اضافی "سبز" مانند لایی فرش و چسب بپرسید.

اما مهم نیست که کدام نوع فرش را انتخاب کنید، گرد و غبار، گرده و سایر عوامل تشدید کننده آلرژی همچنان وجود دارند، پس از شر آنها خلاص شوید. فرش ها را مرتباً جاروبرقی بکشید، شامپو بزنید، و/یا با بخار آب تمیز کنید. از جاروبرقی تمیز کننده عمیق، جلسات منظم قالیشویی حرفه ای استفاده کنید یا روی فیلتر HEPA (هوای ذرات معلق با کارایی بالا) سرمایه گذاری کنید که مواد حساسیت زا را به دام می اندازد. حتی برخی جاروبرقی ها به آنها مجهز شده اند.

مواد آلرژی زا در فرش و خارج از هوا فرو می‌روند، اما هر چند وقت یکبار که دوست دارید تمیز کنید، هنوز آنجا هستند و در گردش هستند. پوشش های کف سخت هیچ پناهگاهی برای آلرژی ندارند - آنها فقط روی سطح می نشینند. تمیز کردن آنها راحت تر از فرش است -- یک جارو کشیدن ساده و جاروبرقی به سرعت از شر آلرژن ها خلاص می شود.

مواد مورد استفاده برای ساخت کف های سخت (ارگانیک و مصنوعی) شامل چوب پنبه، کاشی، مشمع کف اتاق، بامبو، چوب و لمینت چوب مانند است. با این حال، اگر از فرش انصراف دهید، توجه داشته باشید که سطوح سخت نیاز به تمیز کردن مکرر دارند. اگر حفظ نشود، نتیجه یک محیط غبارآلود و عطسه‌آمیز خواهد بود که از ویژگی‌های به دام انداختن آلرژن در اتاق‌های فرش شده پایین‌تر است.